Flexible Steel
2149
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-2149,bridge-core-1.0.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive
 

Flexible Steel

Sterk og fleksibel i en perfekt balanse

Flexible Steel er et omfattende treningssystem med hovedfokus på å bli både sterk og fleksibel. Systemet er for alle, trente så vel som utrente. Folk i alle aldre kan dra nytte av og gjenvinne styrken og fleksibiliteten. Utvikler: John Engum

Trenere vil også dra stor nytte av Flexible Steel. Vis elevene dine umiddelbare resultater i både styrke og fleksibilitet. Flexible Steel låner mange ideer fra andre treningskonsepter og setter dem sømløst inn i en logisk, progressiv rekkefølge.

«Behandlingstiden» er vesentlig avhengig av muskelvevets oppbygging og er i gjennomsnitt 4 til 6 minutter lang. Ved større vevsområder (f. eks. lårmuskelen) kan det være nødvendig med opptil 10 minutters stretching og øvelser.

Minimaliser skaderisiko

Ved god innlæring og korrekt tilnærming, vil vi unngå skader. Restitusjon og hvile er forutsetning for å holde seg skadefri.

Du kan nesten gjenvinne og vedlikeholde din ungdommelige styrke. Styrkedelen sørger for at du blir sterkere og mer robust, samtidig som du oppnår økt bevegelighet.

Mobilitetsøvelsene er skreddersydd ut fra ditt behov.

«Mobility Complex»

Metoden varmer og myker opp muskler, sener, leddbånd og leddkapsler

Sekvensene med mobilitetsdriller er en perfekt måte å smøre ledd, myke opp og styrke muskler, bruke som oppvarmingsdriller, økte mobilitet/leddutslag og bli sterk for livet.

Hovedinstruktør Ottar A. Vassenden er nivå 2 sertifisert i metoden.

Metoden er egnet for PT-timer. Vi tilbyr også dagsseminarer.